Mar 31, 2010

Internetiturunduse buum!

Kinnisvara- ja ehitusbuumi on asendamas uus rikastumisallikas - internetti kolinud inimestest klientide tegemine. Kui kinnisvaraäri nõudis mingeid rahalisi investeeringuid, siis internetiturunduses piisab inimeste ja interneti tundmisest. Ka programmeerimisel ei ole vaja rahalisi investeeringuid, kuid internetiturundamisel ei pea ilmtingimata programmeerida oskama vaid tundma suhtlemiskunsti - see on nagu IT pehme pool.

Igaljuhul tundub, et järjest rohkem sõpru on hakanud kohvitamisel vestlusse poetama lausejuppe "...tegelen ka vaikselt internetiturundusega."

Internet on kriitikavaba - ta võtab vastu kõik mis sa sinna üles paned. Informatsiooni uudisväärtuslikkust ei pea põhjendama toimetajale; samuti ei ole vaja maksta raha reklaamimüüjatele. Mõtled välja hea idee, kirjutad sellest kuskile sotsiaalvõrgustikku ning kohe hakkab see konkureerima teiste heade ideedega internetimaailmas lugejate tähelepanu eest - keegi mingeid filtreid veel peale panemas ei ole. Olematu rahalise kulutusega võid saavutada väga palju - vaja on ainult häid mõtteid mis silma paistavad.

Mida rohkem inimesi antud teemaga tegeleb, seda rohkematelt saab küsida hinnapakkumisi ja teenuste kvaliteeti omavahel võrrelda. Tippudel, kelle tegevus tõesti kaupade müügikäivet tõstab, on ajagraafikud täis müüdud ja võtavad kõrgemat hinda, tipu poole püüdlejad teevad poolmuidu.

Interneti osatähtsuse suurenemist on õigustatult prognoosinud vist kõik teadlased ja prohvetid. Väidetavalt oleme praegu alles digitaliseerimisajastu künnisel. Kuid kui kogu asi läheb internetti, siis jääb reaalne maailm "katmata" ja võimalused läbi lüüa võivad seal suureneda. Kuid seda ei juhtu veel niipea...

2 comments:

Mart said...

Meeldib Su jutu viimane lõik, seal on point sees, kuigi jah see tavaelus silma paistmine, reklaamimine ei hakka kindlasti ringiga tagasi olles toimuma enam samamoodi nagu praegu.

margunnar said...

Jees, küll siis mõeldakse uusi asju välja