Uute turundussõnumite väljatöötamise dilemma: kas teha seda kvalitatiivselt turu-uuringute põhiselt nii et iga sõnumi taga on suur numbrite jada või usaldada enda intuitsiooni - mis võiks olla lahe asi, mis inimesi kaasab. Lihtsam on teha viimast, kuna siis ei pea end tülikalt sügavuti ümbritseva keskkonnaga ja kliendi vajadustega kurssi viima ning loovinimene saab serveerida enda mõnda vana mõtet, mis... lihtsalt lahedana tundub. Uuringute arvude põhjal saab aga tulemuse, mille nüansse on lihtne kõrvaltvaatajale põhjendada ning selle najal uhkeid skeemidega Powerpointe ehitada; isegi kui see oma eesmärki tegelikult ei täida. Choice of two negatives on ju mõnes mõttes sama mis choice of two positives nii et jään põnevusega ootama, milline üks suurepärane kampaania välja võiks näha professionaalide küünte vahel ja kui palju see erineb algvisioonist. Lõppkokkuvõttes - ega klienti ei huvita läbi millise protsessi väärtuspakkumine sünnib - ta kas ostab või ei osta ja kõik.
Kuna mul ülikoole enam ei ole, siis saan endale lubada ka seda, et peale tööd "ajamasinast" sõpradega väikene õlu juua. Tänasel koosistumisel kunagise Peda legendaarse Austin Powers'iga (Arvo A.) tekkis mõte taaselustada esimese ülikooli aegadel personali hindamise loengus tekkinud ülišovinistlik idee - teha hindamisleht vastassugupoole jaoks ning püüda leida võimalus seda katsetada, tulemusi võrrelda ja hinnatuga valideerida. See oleks hea eneseõigustus sel juhul,
kui keegi kättesaamatuks jäi (viinamarjad on hapud) või vastupidi eneseõigustuseks kui asjad üldse paigas ei tundu olevat. Panen esimeste paneelide küsimused kirja ja vaatan mis saab.
No comments:
Post a Comment