Dec 13, 2007

Pedas seal ei ole muud....

Kolmas päev järjest helistab mulle üks keskealine vene härrasmees ja küsib Romani. Ei oska kahjuks kuidagi aidata.





Reedel oli Tallinna Ülikooli Üliõpilaskonna (jah seesama kes kahjuks Arbavere mitmekümneaastase traditsiooni barbarlikult hävitas) jõuluvastuvõtt. Kaine on mõnus olla. Umbes 1 ajal öösel sain telefonikõne Beppolt, kes teatas et paneb täna pidu. Tema hääles oli eriline varjund nagu oleks midagi suurt sündinud, nii et hoolimata väsimusest läksin tema juurde Priveesse. Sain teada, et me olime alustanud karsklusperioodi samal ajal! Üks päev peale Eeriku sünnipäeva! Temal jätkus aftekas vaid sealsamas, mul aga oli see hull Tartu-pauk.

Üritusel olid kohal ka Anneliis ja kehakultuurlane Mait, kelle ID-kaardi foto on ühe tema sõbra orkuti pildialbumis märkusega "kõige hullem pussy, ärge tema sõber olge." See on loomulikult nali.

Täna oli see suur päev millal Beppo oma karskluse lõpetas, mul pool kuud veel. Põhjuse küsimusel näitas ta Anneliisi peale (või sügas lihtsalt nina?). Igaljuhul püüdis ta mind jooma meelitada ja ei tahtud kuulda sõnagi mu kainusest. See oli raske. Olen 2,5 kuulise perioodi jooksul joonud kokku u 1/5 klaasi veini Sillu lõpetamise ning 1/6 õlut Saku sünnipäeval mõlemat sõprade ülisuure surve tagajärjel. Beppo tõi lauale 6 pitsi ja ütles, et üks neist on ilma alkoholita ja pean seni proovima kuni selle üles leian. See õnnestus teise katsega - jõin ühe pisikese pitsi redbulli-rummi-grenadiinikokteili. Baaridaam rääkis pärast et jõi neid Privee töötajate suvepäevadel 60 tk ja peale seda ei mäletand halligi.

Ülikooli algusaastatel kui Terrariumis tudengipeod igal neljapäeval olid, helistas ta mulle ükskord meeleheitel häälega ja palus et ma ta ära päästaks. Aadressi nimetada ei osanud kuid ütles, et seinal on plakat ja see liigub talle vastu. Keegi kehakultuurlane päästis ta vist ära? Ise ei olnud tol õhtul paremas konditsioonis - üks infoteaduse tudeng, stünlane, SW FY-r (minu raamatumüügi first-year) viis mind klubi ukse eest leitud ostukärus koju. Ma laulsin PEDA (mitte TLÜ) hümni mida kuulsin taas kehakulturistidelt ja mida mõnikord Eerikuga ümiseme. Ei tea kes selle välja mõttes ja ega seda ideed ise ei jaga aga siin ta on. Viisiks Yellow Submarine:

Pedas seal, ei ole muud,
lit..d, pä-ätid, joodikud
tööd ei tee
nad joovad vaid,
söövad võõraid maasikaid

Refrään:
Pe....s on see Peda õppetool,
Peda õppetool, Peda õppetool
Pe....s on see Peda õppetool
Peda õppetool, Peda õppetool


Vastuvõtul nägin rahvatantsijaid kellega lubasime suvel teha oma bändi. Nimeks "Tatikollikesed" ja muusikaks hard-rock punk. Eile kuulsin internetist lugu mis avaldas mulle sügavat muljet ja pani mõtte hoopis latiinolainele:

Guitar, guitar, guitar, guitar! Jump to my Jaguar, Baby!


http://www.youtube.com/watch?v=AOzkN8dHnjk

1 comment:

Unknown said...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e post(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.