Majanduskriis mõjub küll halvasti eestlaste rahakotile, kuid see-eest annab mõnusa tõuke meie mustale huumorimeelele.
Mulle meeldivad rasked olukorrad, sest see toob välja inimeste tõelise palge. Ja keerukad olukorrad kasvatavad. Lootgem, et see kogemus on kogu seda segadust väärt, sest tundub, et tõelised tagajärjed ei ole veel lihtrahvani jõudnud.
Üks asi veel - Volkswageni ja Fordi "halva vs hea tujuga müügimehe" reklaamisõjas juhib müüginumbrite osas Volkswagen. Eestlastele meeldib vist siiras murelikkus rohkem kui ameerikalik halva mängu juures hea näo tegemine. Naeratus on asi, mille eest saab kasseerida sisse kopsaka lisasumma; nii et mida nõmedamalt käituv müügiagent, seda väiksem on ta komisjonitasu ja seega peaks olema ka toote hind soodsam.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment