Nov 25, 2007

Viktori Saladused...

Erki ja Indreku sünnipäev stiilis "90-d" möödus peaaegu nagu planeeritult.

Et rahvas kõik õigeks ajaks kohale saada, kirjutasime flyerile, et buss lahkub Ülemiste hotelli eest ning hiljaks jääda ei oleks mõtet. Tänu sellele saabus kogu rahvas õigeaegselt. Tõsi küll, ilm oli veidi külmem ja üsna mitmetes võis see tekitada frustratsiooni.

Misterivalimised läksid liiga üle ootuste - valitud 5 kandidaati olid üle igasuguse taseme ja nõustusid pea kõigega. Üks mees nägi välja täpselt nagu Mr Proper (puhatusvahendi pudeli modell), teistest kandidaatidest olid esindatud Mr X (XXL), Ehitaja (Timo), Rootsi Prints Dan ning Mark alias Mark. Meie Artuuroga (Marts Ander) üritasime seda juhtida nii hästi-halvasti kui oskasime. Kandidaatidest - ma ei ole kunagi midagi sellist näinud.

Sellele projektile võinuks tagantjärgi anda nimeks projekt KAOS LAVAL. Täiuslik esinemine sõltub teatavasti esinejate oskusest ja sellest kui vabalt nad ennast tunnevad. Igasuguste kodukootud pidude puhul peab järgima, et viimane tase esimest ei ületaks. Sest vabalt tundmine saab õhtu jooksul ainult suureneda ja oskus väheneda, vastupidine aga mitte...

Poistel oli suuri raskusi püstiseismisega - see eest olid nad kõigega nõus ja ületasid kõigi ootusi pea sajakordselt. Riided lendasid kiiremini kui kunagi varem. Tõsi küll, lavale saabumine joogid käes oli väga paljulubav. Samuti üksteise esinemise segamine. Striptiisivooru ajal lennutas õhtu staar Timo ainult oma tossu liiga hoogsalt naistesse.

Sünnipäevalapsed esinesid Musta Q (Must Kjuu) lauluga "Su rinnanibud" - koreograafi ei suutnud välja sebida kuid nad suutsid suurepäraselt matkida tollaseid popstaare (ja nende liigutusi). Ja rahvas plaksutas kooris kaasa, nagu klassiõhtul.

Tundsin ennast suurepäraselt, jah, ka ilma alkoholita. Kandsin naiste väga lühikest lillat nahktagi, joonistatud vuntse ja erilist nokamütsi. Vahepeal kammis nii ära et tantsisin üksinda ja Viljo pani DJ puldis järgimise ja järgmise loo, kuni ka tüdrukud hakkasid julgema lähemale tulema...

Sellesama erilise nokamütsi sain päeval Balti jaama turult. Maksin selle eest koos atribuutidega vaid 30, ja seda ainult tänu sellele et venekeelne müüja ei saanud aru, mis seal kirjas oli. Siis oleks see tõen mõned korrad kallim olnud. Nokatsil oli nimelt sõnum mida sai vahetada: "Sex and only sex," "Lost my virginity, can I have yours?," "Startfucker" jne. Kujutan taas ette olukorda, mida mõtles selle toote loovosakond antud toote väljatöötamisel.

Sünnipäevalapsed olid rentinud ka ühe hotellitoa nendele kes tahavad kahekesi olla - SHAG room! Igaljuhul kui pidu lõppes siis läksime koos ellujäänutega sinna edasi - magasime 7i kahes voodis ja targutasime niisama. Telekas tuli Fashion TV, kus toimus Victoria's Secret moeshow, naised aluspesus inglitiibadega. Keegi pakkus välja, et võiks teha sama ka meestele. Viktori Saladused. Ja sellest teeme kalendri aastaks 2008!

Samalaadne kaubamärk, mis lõi laineid 2003 a PEDAs amatöör-kultus-tantsubänd "The Spice Boys," kus 4 noormeest noortele tudengineiudele oma tantsuoskusi demonstreeris.

Üks asi veel, peame perega oma üleliigsest davaarist kirbuturul lahti saama - läheks prooviks seal ka kätt?

Mart sai endale uue pusa - maailmas on midagi igaveseks muutunud. Eelmise pruuni värvi dressipluusi ostis ta 2003 või 2004 aastal Soome kursaekskursioonil olles.

Et endale tuhka pähe raputada meenutaksin taas SW algust kui veel Finnairis tasuta kanget alkoholi pakuti. Arvan, et see seadus muudeti ära tänu meile. Lugu tuli meelde seoses eeskujudega. Õppisin PEDAs ühe kuldse teadmise - kõik kooliasjad tuleb võimalikult kiiresti ära teha, et saaks võimalikult palju elu nautida! Päev enne lennukile minekut kui kõik teised eeskujulikud SW FY müügitektste õppisid, oli see mul juba ammu peas ning käisin Hollywoodis pidutsemas. Minuga oli kaasas ka üks teine eks-Spice Boysi liige Juno, kellega koos lõpetasime Karu ühikas. Olime ikka päris hägused. Kui hommikul lennujaama minek oli, suutis temagi end voodist üles seada, KIRVESNIEMI suusakostüümi selga ajada ning oma pepu ärasaatmisele vedada. Käisime veel koos Ülemiste järves ujumas. Näod ütlevad kõik.

USA, siit me tuleme!

Lennukis, pean tagantjärgi häbiga tunnistama, meelitasid viskikokteilid mu juurde ka mõned teised FYd, keda ma siis veel üldse ei tundnud: Remy, Artur ja Janar. Nad olid vist muidu korralikud, pakkusin neile siis halba eeskuju. Üheskoos käisime naissoost student manageridele alkot pakkumas ("Ei, ei, lukus!") ning üritasime teiste lennukis viibivate noorte naistega tuttavaks saada. Lõpuks kolisime kõik lennuki kööginurga juurde. "Üksi double-viski, kokakoolan kanssa, kiitos!" "Virolaiset," said heatahtlikud stjuuardid aru.

On võimalik maailmale anda juba paljalt sellega panuse, et teed midagi kasulikku vaid iseendaga. Parim mõjutaja ongi see kui keegi on iseendaga rahul ja käitub lõbusalt; ning kuna keegi niikuinii ei tea mida ta tahab, siis hakatakse kriitiliselt vaatama ka enda käitumisele. "Äkki ta teab midagi mida mina ei tea?" Nii vähemalt õpin mina. See joogavärk, selle kohta on hakanud inimesed üha rohkem huvi tundma - homme skännin selle sisse ja panen üles kõigile imetlemiseks. Tänud, kes iganes selle ka koostas!